Vi ønsker alle velkommen til årets marked 2021

Vi gleder oss, og er mer enn vanlig spent pga.forholdene. Vi håper det blir et flott marked med godt markedsvær og godt besøk tross spesielle corona-tider. Vi arrangerer markedet i henhold til til nasjonale smittevernsregler på gjeldende tidspunkt, med noe færre deltakere enn vanlig.

Alle må ha med håndsprit til sine kunder Vi forholder oss til nasjonale smittevernregler på det gitte tidspunkt.

Det et veldig viktig at alle bidrar med å spre informasjon om markedet, gjennom hjemmesider, Instagram, Facebook etc. ( fortsett under markedsdagene ), for noe av vårt faste publikum kan tro det er avlyst...
Last ned flyer

1. Pga. nummerering og kart er IKKE LOV Å BYTTE PLASS . Kart henger rundt på området så folk lett skal kunne finne dere

2. Det er mulig å komme onsdag ettermiddag mellom 16 og 19 med ting som oppbevares i telt eller ledig atelier første natten

3. Det er avløsere for 100 kr pr halvtime. De kommer rundt 4. Pass på verdiene og pengene.Det er ditt eget ansvar

5. Kommisjon (10%) samles inn mellom kl.17 og 18. Ha det klart, lett jobben for dem som går rundt. Salg etter innsamling, føres på neste dag

6. Dette er et 3 dagers marked.Det er ikke akseptabelt å pakke ned pga.dårlig vær eller lignende av hensyn til våre besøkende

7. Wc i forbindelse med Baltazar og i buegangen

8. Sett bordet tilbake der du fant det, ved markedets slutt.Bordene må ligge på paller kl.19 lørdag kveld ,for da blir de hentet

9. Alt SØPPEL og KASSER må taes med hjem. ( Gjensatt søppel er en trussel for arrangementet. Vi har ikke søppelavhenting)

10. Søndag skal området fremstå som rent og pent.NB forlat plassen som da du kom

11. Det finns flere parkeringshus i området rundt Domkirken. Deltakere må selv orientere seg

12. Det blir dessverre ikke fest eller vaffelbod

Om du likevel lurer på noe, kontakt Grete Riser 92251968, eller Hillivi Huse 91586723 eller, Anne-Line Iversen 92283909